Dopravné obmedzenia na R1 medzi Bystricou a Zvolenom budú trvať mesiace ( + FOTO)

Úprava križovatky Sielnica bude trvať niekoľko mesiacov, počítať treba s dopravnými obmedzeniami. Národná diaľničná spoločnosť vynaloží na jej úpravu približne 2,2 milióna eur bez dane z pridanej hodnoty.

Úsekom treba jazdiť opatrne, hlavne v čase dopravnej špičky sa tu tvoria kolóny.Úsekom treba jazdiť opatrne, hlavne v čase dopravnej špičky sa tu tvoria kolóny. (Zdroj: SME - Ján Krošlák)

  

BANSKÁ BYSTRICA. Práce na úprave križovatky Sielnica, ktorá sa nachádza na rýchlostnej ceste medzi Banskou Bystricou a Zvolenom, bežia v týchto dňoch naplno. Vodiči preto musia počítať s dopravnými obmedzeniami, ktoré potrvajú podľa  predpokladov do konca júna budúceho roka, kedy by mala byť stavba dokončená.  Po ukončení prác by sa však mala stať nebezpečná križovatka, ktorú dali do užívania ešte v roku 1980, stať minulosťou. V súčasnosti však treba na tomto úseku rešpektovať dopravné obmedzenia a predpisy, keďže predovšetkým v čase dopravnej špičky sa tu zvyknú tvoriť kolóny.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Dve etapy

„Úprava križovatky Sielnica bude realizovaná v dvoch etapách. Tento rok, zhruba do polovice novembra, bude zrealizovaný vyraďovací a zaraďovací pruh v smere Zvolen-Banská Bystrica. Budúci rok budeme pokračovať s realizáciou druhej časti križovatky, teda v smere Banská Bystrica-Zvolen. Práce v tejto etape sú  plánované na obdobie od začiatku apríla do konca júna budúceho roka,“ informovala hovorkyňa Národnej diaľničnej spoločnosti Michaela Michalová.

Národná diaľničná spoločnosť investuje do  úpravy križovatky  takmer 2,2 mil. eur bez dane  z pridanej hodnoty, resp. 2,635 mil. eur vrátane dane.
Ako informovala agentúra SITA, za zhotoviteľa vybrali spoločnosť Eurovia SK, a. s., Košice.

Pri úprave križovatky počítajú aj s rozšírením pôvodného telesa štvorpruhovej  rýchlostnej cesty o požadovanú šírku pre dobudovanie chýbajúcich odbočovacích a pripájacích pruhov v celkovej dĺžke 1 953,5 metra.

SkryťVypnúť reklamu

Počíta sa tiež s budovaním  protihlukovej  steny.



 

Autor: ETA

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Bystrica

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Budúci lesníci opäť v teréne: S LESY SR vysadia les novej generá
  2. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  3. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  4. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  5. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  6. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 101 495
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 21 374
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 11 130
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 471
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 6 340
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 5 083
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 903
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska 4 485
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu