DONOVALY. Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands, udelila spoločnosti Park Snow Donovaly cenu Slovak Superbrands Award 2018. Po ročnej prestávke sa tak opäť zaradili do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality spoločnosti a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.

"Toto ocenenie pre naše lyžiarske stredisko a značku Park Snow Donovaly si veľmi vážime. Nakoľko sa do súťaže o toto ocenenie nie je možné nijako prihlásiť alebo inak ovplyvniť výsledky a rozhodnutie expertnej skupiny, svedčí to o silnej pozícii značky Park Snow na slovenskom trhu a obľúbenosti nášho lyžiarskeho strediska nie len slovenskými lyžiarmi, ale stali sme sa strediskom stredoeurópskeho významu. Berieme toto ocenenie ako záväzok neustáleho zvyšovania kvality služieb v našom stredisku aj do budúcnosti," neskrýval svoje nadšenie marketingový manažér Park Snow Donovaly Miroslav Dobrota.

Medzinárodný program Superbrands
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe priekumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.
Autor: TS