Utorok, 11. máj, 2021 | Meniny má BlaženaKrížovkyKrížovky

Chcú ženy inšpirovať k tomu, aby dokázali premeniť obavy na odvahu

,,Chceme inšpirovať ženy k tomu, aby aj vo svojich obavách našli cestu a premenili ich na odvahu,“ hovorí o novej kampani Bystričanka Lujza Púchyová.

(Zdroj: archív)

BANSKÁ BYSTRICA. Lujza Púchyová (28), ktorá stojí za výrobou módnych čeleniek a turbanov úspešne pokračuje v budovaní identity svojej značky. Po zmenách, ktorými prešlo jej podnikanie od začiatku tohto roka, naďalej pokračuje v spolupráci s nemocnicami v rôznych mestách. Do svojho portfólia zaraďuje ako novinku aj kampaň pre všetky odvážne ženy, ktoré sa neboja nájsť vo svojom strachu pozitívum. Súčasťou konceptu sú známe osobnosti, ale i ženy s výnimočnými príbehmi.

Od začiatkom k súčasnosti

K podnikaniu v módnom priemysle ju priviedla v roku alopécia – kožné ochorenie, ktoré spôsobuje vypadávanie vlasov a ochlpenia. Po tom, čo nenašla vhodnú a hlavne účinnú liečbu na Slovensku, rozhodla sa odcestovať na Srí Lanku, kde ju oslovila alternatíva medicína – ajurvéda. ,,Aj keď začiatky pre mňa rozhodne neboli ľahké, po viac než roku podnikania môžem zhodnotiť, že sa oplatilo investovať do myšlienky konceptu všetok ten čas a energiu. Každý deň sa stretávam s pozitívnymi ohlasmi od žien s rôznymi životnými osudmi,“ konštatuje zakladateľka značky Moonlou Lujza Púchyová, ktorá svojou tvorbou pomáha rovnako chorým i zdravým ženám.

Skryť Vypnúť reklamu

Od začiatkov jej podnikania prešiel už nejaký čas a vo firme došlo k niekoľkým premenám. ,,Ako prvú by som spomenula zmenu vo výrobe. Z malej krajčírksej dielne na Srí Lanke, kde sme šili naše prvé kolekcie vlasových doplnkov, sme sa presunuli na Slovensko. Klientky si tak už niekoľko mesiacov kupujú lokálny produkt,“ objasňuje Púchyová.

Pomoc (nielen) onkologickým pacientkám

Mladá a talentovaná Slovenka rozbehla za posledné obdobie niekoľko zaujímavých spoluprác. ,,Popri kolaborácii s nemocnicami v Bratislave, Košiciach a Banskej Bystrici, o ktorých už možno ľudia počuli, sme so značkou expandovali aj do iných miest, dokonca aj za hranice Slovenska. Samozrejme, stále funguje náš online shop, ktorý je k dispozícii všetkým ženám, ktoré osloví naša produkcia a dizajn doplnkov “ dodáva Bystričanka.

Skryť Vypnúť reklamu

O novej kampani

Naďalej tiež pretrváva kampaň ,,jeden produkt kúpiš, jeden turban daruješ,“ v rámci ktorej môžete aj vy venovať jeden detský turban na detskú onkológiu v Banskej Bystrici. To ale nie je jediný zaujímavý projekt, vďaka ktorému si usmievavá podnikateľka vyslúžila sympatie mnohých fanúšikov. ,,Na jeseň spúšťame novinku s názvom Odvaha byť. Cieľom projektu je premeniť obavy na spomínanú odvahu, inšpirovať ženy k tomu, aby sa nebáli vyjsť zo svojej komfortnej zóny a prijať strach, s ktorým bojujú. Zároveň im chceme pomôcť k tomu, aby otvorili tieto tabuizované témy a začali o nich hovoriť,“ vysvetľuje Lujza a dodáva: ,,Každá z nás si niečím prechádza a všetky sme svojím spôsobom odvážne. Myslím si však, že len akceptovanie vlastného strachu nás môže posunúť vpred. Sama som si tým prešla.“

Skryť Vypnúť reklamu

V rámci konceptu Odvaha byť vyspovedala mladá biznismenka niekoľko žien zo Slovenska. Súčasťou projektu sú aj známe tváre.

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Poistkou dlhej životnosti kúpeľne je hydroizolácia
  2. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku vydala zelené dlhopisy
  3. Túžite bývať vo svojom za pár mesiacov? Realita s Variant-Haus®
  4. Zhodnotenie o desiatky percent. Toto sú najlepšie investície
  5. Tip na rodinné kombi 4x4 v plnej výbave do 30 000 eur
  6. Praktické rady, ako zmierniť prejavy alergií. Kľúčom je interiér
  7. Vyhrajú elektromobily, autá na vodík alebo hybridy?
  8. Hokejové hviezdy v biznise nezažiarili. Až na jednu výnimku
  9. Portfólio manažér: Čaká nás dobré obdobie pre ekonomiku
  10. S kvalitným poistením sú finančné následky vážnej choroby menšie
  1. Najbrutálnejšie preteky sveta? Extreme E je Formulou 1 v teréne
  2. Vyhrajú elektromobily, autá na vodík alebo hybridy?
  3. Praktické rady, ako zmierniť prejavy alergií. Kľúčom je interiér
  4. Posúvajú svet k lepšiemu: Sociálni inovátori
  5. Kupujete nový spotrebič? V PLANEO Elektro naň dostanete zľavu
  6. Tip na rodinné kombi 4x4 v plnej výbave do 30 000 eur
  7. Poistkou dlhej životnosti kúpeľne je hydroizolácia
  8. New financial contribution for meals vs. meal vouchers
  9. Túžite bývať vo svojom za pár mesiacov? Realita s Variant-Haus®
  10. Tepelnou izoláciou POLYFORM pohodlne ušetríte náklady
  1. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú? 16 118
  2. Portfólio manažér: Čaká nás dobré obdobie pre ekonomiku 13 690
  3. Pätnásť gréckych ostrovov, kde strávite skvelú letnú dovolenku 11 117
  4. Boj Grékov za slobodu prebudil solidaritu v celej Európe 10 627
  5. SME Elektromobilita: Ako nabíjať? Aký majú dojazd? 9 504
  6. O pro-agingu so Soňou Müllerovou, Deň matiek a ekošpeciál 7 982
  7. Zaujímavé príležitosti po kríze. Analytici radia, kam investovať 6 981
  8. Deti sa počas pandémie vrátili dozadu, hovorí pedagogička 6 780
  9. Máte 30 a začínate investovať? Týchto 6 vecí potrebujete vedieť 6 736
  10. Hokejové hviezdy v biznise nezažiarili. Až na jednu výnimku 6 402
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Banská Bystrica - aktuálne správy

Ilustračné foto.

Prechod Múzea Slovenského národného povstania v Banskej Bystrici do pôsobnosti Ministerstva obrany SR je iba procesom zmeny zriaďovateľa.

23m
Ilustračné foto

Najväčšie multišportové podujatie v histórii samostatného Slovenska sa uskutoční 24. až 30. júla 2022.

5 h
Ilustračné foto.

Po druhej vlne pandémie koronavírusu v Banskej Bystrici ostalo zatiaľ zatvorených približne 20 percent gastro prevádzok.

8 h
Ilustračné foto.

Nultý ročník novej iniciatívy na skrášlenie predzáhradiek bytových domov v Brezne dopadol nad očakávania.

10 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Policajti namerali 58 ročnej žene v dychu takmer dve promile alkohol.

10. máj

Na mieste zasahujú všetky záchranné zložky.

10. máj

Redakcie týždenníkov MY sa rozhodli uverejňovať unikátny seriál o živote v bývalom Československu.

24 h

Ihrisko za plotom malo slúžiť aspoň deťom, respektíve vnúčatám majiteľov susedných pozemkov. Taká bola dohoda s cirkvou. Na prenajatom trávniku však žiadne hracie prvky nie sú.

10 h

Už ste čítali?