Prvým dôsledkom zmeny závodu na vysunuté pracovisko bola radikálna redukcia počtu zamestnancov breznianskeho technicko-hospodárskeho aparátu. Podľa bývalého riaditeľa SAD Brezno a poslanca Banskobystrického samosprávneho kraja Slavomíra Kupčoka, o prácu tak prišlo 18 ľudí. Okrem toho už údajne zachytil signály, že SAD - BBDS dáva podpisovať vodičom výmery s fixnou mzdou 9.900 korún v hrubom. „V prepočte, aj s paušálmi za kilometre, zarobia teda minimálne o tisíc korún menej, čo je v chudobnom regióne ako je brezniansky, značná strata,“ povedal. S. Kupčok predpokladá negatívny posun aj v službách cestujúcim. „Očakával som, napríklad, že nový investor príde na Slovensko s novými autobusmi.“ Namiesto toho sa vraj od budúceho roka chystá zlikvidovať aj opravárenstvo, presnejšie, prenajať ho ďalšej českej firme.
„Niekoľkí zamestnanci opäť prídu o miesta a tí, ktorí zostanú, pôjdu s platmi dole. Zahraničný investor nemá záujem, aby sa mzdy zvyšovali. Čím viac ušetrí, tým viac pôjde do jeho vrecka,“ tvrdí S. Kupčok.
Za paradoxné označil vyjadrenie spoločnosti, že chce v spolupráci s mestom investovať do výstavby breznianskej autobusovej stanice. „Pritom ich stanica v Banskej Bystrici je jedna veľká stoka špiny, s ktorou nedokázali za päť rokov urobiť absolútne nič. Rozostavaná budova naďalej chátra, rozkráda sa a je dobrá len na to, aby sa v nej množili potkany,“ povedal poslanec Kupčok. Nespochybňuje účel privatizácie, no myslí si, že nový privatizér bude mať veľký problém, aby ponúkol krajskému mestu niečo kvalitnejšie. „Mal to byť niekto silný, schopný priniesť finančné prostriedky. Na otázku, či boli aj iní záujemcovia o privatizáciu, uviedol: „Áno niekoľko firiem, medzi nimi aj zamestnanecká akciovka Horehronská autobusová doprava Brezno.“ Informácie o likvidácii závodu v Brezne pre zlé hospodárske výsledky označil za účelové. „Napokon, každý vidí, čo sa v republike okolo privatizácie deje,“ zdôraznil.