„Komu má prospieť spustenie trolejbusov a zvyšovanie cestovného? My vyššiu cenu nenavrhujeme, ale ak mesto schváli tarifu na 16 korún, nebudeme môcť ostať na pôvodnej cene 14. Zvýšiť cenu lístka chcú tí, ktorí chcú spustiť trolejbusy. Ich prevádzka bude stáť viac peňazí. Sme za zvýhodnenie cestovného. Vo Zvolene je cena cestovného 12 Sk, dôchodcovia a zdravotne postihnutí cestujú za korunu. Keby sa dalo dohodnúť s mestom, mohlo by to tak byť aj tu.“ Polóny uviedol, že SAD ZV dostala od mesta návrh na oficiálnu tarifu 17 korún. Večné odkladanie termínu spustenia trolejbusov sa mu zdá smiešne. Podľa jeho slov na ich spustenie nie je spravené nič. „Je pravda, že Dopravnému podniku mesta B. Bystrica bola udelená licencia na prevádzku trolejbusov. Spustenie však nepovažujem za legálne, nakoľko DPMBB nedodržala stanovený termín. Prekladanie termínu od januára do novembra bolo odôvodnené aj tým, že nebol a stále nie je skolaudovaný kruhový objazd. Chcú spustiť dva trolejbusy na trasách, kde my prevádzkujeme autobusy. Ľudia sa budú môcť rozhodnúť na základe viacerých faktov, či nastúpia do autobusu SAD ZV alebo do trolejbusu DPMBB.“ Bude záležať na tom, akú majú čipovú kartu, pretože jednou stále nebude možné zaplatiť u oboch dopravcov. Polóny však nevylučuje ani túto možnosť. „Ak by bolo mesto ochotné dohodnúť sa, my sa tomu nebránime." SAD ZV má zmluvu s mestom ešte na 5 rokov. Neplánuje ju zrušiť. „Prečo by sme mali odstupovať od niečoho, čo sme vyhrali, v prospech niekoho, komu sme vlastne pomohli?“ SAD ZV má v prenájme autobusy od DPMBB do konca roku. Od nového roku sa to zmení. „V našom vozovom parku máme okolo 500 autobusov, vieme si nimi nahradiť mestskú dopravu v Bystrici. Dopravný podnik môže od januára využívať svoje autobusy.“