Takto stručne by sa dala charakterizovať dvojdňová šou na štyroch kolesách, ktorú po roku opäť pripravila breznianska agentúra Aybee. Jej PR manažér Andrej Barančok mohol byť teda s priebehom akcie viac ako spokojný. A aj bol.
„Úprimne hovorím, najviac sme sa báli zlého počasia. Ako dokáže aj dobre pripravenú akciu pokaziť, hlavne, pokiaľ ide o návštevnosť, sme si totiž už vyskúšali vlani. Tento rok sa zadarilo,“ povedal.
Kto teda v uplynulý piatok a sobotu prišiel do Brezna, určite neoľutoval. Od štyroch desiatok áut desiatich značiek sa nevedeli „odlepiť“ chalanské, mužské, ale ani mnoho ženských očí. Ako povedal Andrej Barančok, dve automobilové značky práve v Brezne predstavili svoje najnovšie typy áut. Importéri mali pre všetkých záujemcov a fajnšmekrov pripravené špeciálne zľavy, a vybrať si naozaj bolo z čoho.
Podľa informácií PR manažéra A.Barančoka ide o ojedinelý projekt v rámci Banskobystrického samosprávneho kraja. Okrem áut sa priamo na námestí prezentovali spoločnosti, ktoré sa zaoberajú distribúciou rôzneho náradia. Domáci, a najmä tí mladší, určite neprehliadli ani prítomnosť Kataríny Brozmanovej, Miss stredných škôl Brezna za rok 2008. Ako povedala, i keď má len šestnásť rokov, šoférovať vraj už vie. „Naučili ma to rodičia. Vodičák ešte nemám, zato značku auta, ktoré by som niekedy v budúcnosti rada videla vo svojej garáži, áno.“ Mimochodom, Kataríne sa páčia najmä „tereňáky“.
V sobotu, druhý deň akcie Rolta auto Day Brezno 2008, si záujemcovia mohli vyskúšať, ako niektoré autá „sedia“ na cestách. Dámy si zvolili Ženské a chlapi Mužské auto leta.
Ako sme už povedali, tohtoročný, v poradí druhý ročník prehliadky toho naj v motorizme, sa vydaril. Mnohí z tých, čo zatiaľ auto nemajú a rozhodli sa pre kúpu, tak mali jedinečnú možnosť porovnať parametre jednotlivých modelov. A tí ostatní si len povzdychli, mať tak peniaze...