Po železničnom priecestí v Brezne, na Kubickej a po troch dňoch výluky v priebehu uplynulého týždňa už aj v Rohoznej, majú vlastne celý úsek hotový. Pred započatím prác na poslednom priecestí museli najprv vybudovať cestné provizórium, aby s výlukou železničnej neodstavili aj cestnú dopravu. Vzhľadom k sťaženým podmienkam, ktoré znásobovala hustá premávka áut v rannej a poobedňajšej špičke, opúšťali pracovisko prakticky až po tme.
Sanácia spodnej vrstvy priecestia a následná výmena betónového podkladu za gumokovovú konštrukciu stála 2 milióny 900 tisíc korún (96 262 eur). Podľa správcu strediska miestnej správy Brezno Pavla Poppera a vedúceho strediska miestnej údržby Zdena Kováčika, výmena kamenných blokov na mostnej časti trate o pár desiatok metrov ďalej bola záležitosťou inej firmy. Navzájom sa však dohodli, že si odvedú povinnosti pri jednej výluke.