BANSKÁ BYSTRICA. Banskobystrický samosprávny kraj (BBSK) získal dve ceny v prestížnej súťaži Podnikové médium roka 2011. Za kalendár Sedem divov Banskobystrického kraja získal v kategórii Podnikový kalendár druhé miesto a Špeciálnu cenu Prvej stavebnej sporiteľne, za najlepšiu grafickú stránku, dostal za knihu V srdci Slovenska. TASR o tom informovala Iveta Kureková z oddelenia vzťahov s verejnosťou a protokolu Úradu BBSK.
Víťazi jednotlivých kategórií si v utorok (22. 5.) prevzali cenu počas záverečného galavečera v brusnianskych kúpeľoch. Na súťaži sa zúčastnilo 39 subjektov a prihlásených bolo viac než 150 médií. Súťažilo sa v kategóriách Podnikové noviny, Podnikový magazín interná komunikácia, Podnikový magazín externá komunikácia, Elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia, www stránky a intranet, Printové médiá rozpočtových a štátnych organizácií, Podniková brožúra, Podnikový kalendár a Voľné formy.
O víťazoch rozhodla päťčlenná porota zložená z odborníkov z oblasti online médií, printových médií, marketingu a PR. "Ako každý rok, aj teraz bolo rozhodovanie nesmierne náročné. Rukami nám prešlo viac než 150 médií a každé sme posudzovali osobitne. Zvolili sme bodovací systém hodnotenia, pričom v kategóriách, kde to bolo možné, sme samostatne hodnotili kvalitu papiera, obsah, grafiku a celkový dojem, pri ostatných samostatne funkčné využitie a kreativitu," povedala riaditeľka súťaže Monika Kozelová. Konkurencia bola podľa jej slov obrovská a preto sa v niektorých kategóriách rozhodli udeliť dve druhé a dve tretie miesta.
Organizátorom súťaže je Klub podnikových médií.