Pondelok, 26. júl, 2021 | Meniny má Anna, HanaKrížovkyKrížovky

Založenie agentúry Visit BB mesto hodnotí ako dobrý krok

Podľa riaditeľa Visit BB je mediálna hodnota značky Banskej Bystrice ako turistickej destinácie za minulý rok vyše 340-tisíc eur.

BANSKÁ BYSTRICA. Vlaňajšie založenie súkromno-verejnej marketingovej agentúry Visit BB, ktorej je mesto Banská Bystrica 30-percentným spoluvlastníkom a jej účelom je propagácia značky Banskej Bystrice ako turistickej destinácie, hodnotí vedenie mesta ako dobrý krok. Informoval o tom na dnešnej tlačovej besede primátor Peter Gogola a riaditeľ Visit BB Roman Neradný s tým, že okrem vkladu 2 143 eur do základného imania mesto tejto agentúre vlani zaplatilo na propagáciu svojich podujatí vyše 25-tisíc eur, pričom celkové tržby agentúry boli vyše 212-tisíc eur a zisk pred zdanením 2 106 eur. Väčšinu z tržieb mala od podnikateľov v cestovnom ruchu za prezentáciu a propagáciu ich produktov pod jednotným vizuálom a jednotnou komunikačnou líniou destinácie Banská Bystrica.

Skryť Vypnúť reklamu

„Jeden z najväčších prínosov (agentúry Visit BB pre mesto Banskú Bystricu, pozn. SITA) je to, že sme vôbec začali budovať značku destinácie, miesta a mesta Banská Bystrica. Nebavíme sa o mestskom úrade, ale o oblasti, kde žijú konkrétni ľudia, ktorí poskytujú služby a produkty v oblasti cestovného ruchu, kultúry a športu. Do tejto značky spoločnosť Visit BB investovala nemalé zdroje a jej mediálna hodnota sa za rok 2012 pohybuje na hranici vyše 340-tisíc eur,“ povedal Neradný s tým, že takú sumu by si mestská samospráva do propagácie mesta nemohla dovoliť investovať. Vysvetlil, že hodnota značky destinácie je hodnota mediálneho priestoru, na ktorom sa táto značka prezentovala, keď sa zároveň prezentovali ponúkané produkty v cestovnom ruchu, respektíve hodnota zrealizovaných kampaní pre destináciu Banská Bystrica za minulý rok.

Skryť Vypnúť reklamu

Medzi efekty pôsobenia agentúry Visit BB pre mesto Neradný počíta tiež stúpajúcu návštevnosť mestských podujatí, ktoré agentúra propaguje. Príkladom sú prehliadky pamätihodností mesta pri príležitosti Svetového dňa sprievodcov cestovného ruchu, na tohtoročnom 10. ročníku sa zúčastnilo trojnásobne viac ľudí než pred rokom. Najväčšia rezerva v rozvoji cestovného ruchu v Banskej Bystrici podľa Neradného dosiaľ nebol nedostatok produktov, ale ich nedostatočná prezentácia a propagácia, čo sa týka aj podujatí organizovaných mestom a mestskými organizáciami.

Podľa primátora Petra Gogolu vychádza rozhodnutie súčasného vedenia mesta budovať rozvoj Banskej Bystrice ako centra cestovného ruchu ešte z jeho predvolebných prieskumov, podľa ktorých si Banskobystričania želajú svoje mesto bezpečné, čisté, atraktívne a poskytujúce dostatok pracovných príležitostí. Cestovný ruch totiž napriek kríze rastie, kým priemysel stagnuje. „Rakúšania sa začiatkom 60. rokov minulého storočia rozhodli, že nechcú byť národom drevorubačov a pastierov a postavili rozvoj na cestovnom ruchu. My sme v podobnej situácii,“ dodal Gogola.

Najčítanejšie na My Bystrica

Inzercia - Tlačové správy

  1. M. Šmigura: Pozeráme sa smerom na Varšavu
  2. Prečo by ste si nemali odoprieť balenú bagetu?
  3. Ako sa nepripraviť o zákazníkov bez hotovosti
  4. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte
  5. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom
  6. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  7. Nekoná štát, začali súkromní investori. Sociálne byty sa stávajú
  8. Lenivý brunch s Muchom
  9. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti
  10. VÚB banka ešte viac posilní leasingové služby
  1. Slovník investora 07: Bitcoin a jeho úloha v portfóliu investora
  2. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  3. 100% ovocné šťavy pod lupou – Prečo sa ich oplatí konzumovať?
  4. Ako zvýšiť produktivitu vašej prevádzky?
  5. Nekoná štát, začali súkromní investori. Sociálne byty sa stávajú
  6. Lenivý brunch s Muchom
  7. Najzelenšie nákupné centrum na Slovensku otvorí druhú etapu
  8. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom
  9. Riziko úrazov je počas letných prázdnin vyššie
  10. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  1. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti 9 992
  2. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 7 300
  3. Prečo by ste si nemali odoprieť balenú bagetu? 5 777
  4. Slovenské čučoriedky? Nemusíte ísť do lesa, kúpite ich v reťazci 4 296
  5. Investovať do akcií a ETF v malom sa teraz dá výhodnejšie 4 261
  6. Od Česka až po Jadran 3 797
  7. Nekoná štát, začali súkromní investori. Sociálne byty sa stávajú 3 435
  8. Nikto im nezatlieska. Koľko medailí získajú Slováci v Tokiu? 3 082
  9. Ako sa nepripraviť o zákazníkov bez hotovosti 3 010
  10. M. Šmigura: Pozeráme sa smerom na Varšavu 2 098
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Banská Bystrica - aktuálne správy

Ilustračné foto.

Pozrite si prehľad, kedy a kde zaočkujú neregistrovaných.


ROS 12m

Ťahákom bola luxusná šoférska limuzína Issota Franschini z roku 1930.


9 h
Relácia MY Športujeme denne prináša dynamický prehľad športových aktualít, exkluzívne rozhovory a aj rady a tipy nielen pre športovcov.

Športovec, do ktorého sme vkladali na OH väčšie nádeje, neuspel. Odštartovala aj najvyššia futbalová súťaž, prekvapenie sa zrodilo už v úvodnom kole. Nitra zarezáva s mladíkmi.


12 h

Mince, ktorým narastie hodnota v priebehu pár rokov až na šestnásťnásobok sú dostupné už aj na Slovensku.


23. júl

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Oheň zachvátil štyri zásobníky, v ktorých je uhlie, koks, drevná štiepka a ruda.


21 h

Viacero ciest zostalo neprejazdných. Obec vyhlásila tretí stupeň povodňovej aktivity.


TASR 9 h

Pôvodný vlastník zomrel v roku 1978.


9 h

Vodnú plochu v kameňolome využívajú tisíce ľudí, napriek tomu, že je tam zákaz kúpania aj vstupu. Dnes sa tam utopil mladý muž.


24. júl

Už ste čítali?