Streda, 21. október, 2020 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky

Založenie agentúry Visit BB mesto hodnotí ako dobrý krok

Podľa riaditeľa Visit BB je mediálna hodnota značky Banskej Bystrice ako turistickej destinácie za minulý rok vyše 340-tisíc eur.

BANSKÁ BYSTRICA. Vlaňajšie založenie súkromno-verejnej marketingovej agentúry Visit BB, ktorej je mesto Banská Bystrica 30-percentným spoluvlastníkom a jej účelom je propagácia značky Banskej Bystrice ako turistickej destinácie, hodnotí vedenie mesta ako dobrý krok. Informoval o tom na dnešnej tlačovej besede primátor Peter Gogola a riaditeľ Visit BB Roman Neradný s tým, že okrem vkladu 2 143 eur do základného imania mesto tejto agentúre vlani zaplatilo na propagáciu svojich podujatí vyše 25-tisíc eur, pričom celkové tržby agentúry boli vyše 212-tisíc eur a zisk pred zdanením 2 106 eur. Väčšinu z tržieb mala od podnikateľov v cestovnom ruchu za prezentáciu a propagáciu ich produktov pod jednotným vizuálom a jednotnou komunikačnou líniou destinácie Banská Bystrica.

Skryť Vypnúť reklamu

„Jeden z najväčších prínosov (agentúry Visit BB pre mesto Banskú Bystricu, pozn. SITA) je to, že sme vôbec začali budovať značku destinácie, miesta a mesta Banská Bystrica. Nebavíme sa o mestskom úrade, ale o oblasti, kde žijú konkrétni ľudia, ktorí poskytujú služby a produkty v oblasti cestovného ruchu, kultúry a športu. Do tejto značky spoločnosť Visit BB investovala nemalé zdroje a jej mediálna hodnota sa za rok 2012 pohybuje na hranici vyše 340-tisíc eur,“ povedal Neradný s tým, že takú sumu by si mestská samospráva do propagácie mesta nemohla dovoliť investovať. Vysvetlil, že hodnota značky destinácie je hodnota mediálneho priestoru, na ktorom sa táto značka prezentovala, keď sa zároveň prezentovali ponúkané produkty v cestovnom ruchu, respektíve hodnota zrealizovaných kampaní pre destináciu Banská Bystrica za minulý rok.

Skryť Vypnúť reklamu

Medzi efekty pôsobenia agentúry Visit BB pre mesto Neradný počíta tiež stúpajúcu návštevnosť mestských podujatí, ktoré agentúra propaguje. Príkladom sú prehliadky pamätihodností mesta pri príležitosti Svetového dňa sprievodcov cestovného ruchu, na tohtoročnom 10. ročníku sa zúčastnilo trojnásobne viac ľudí než pred rokom. Najväčšia rezerva v rozvoji cestovného ruchu v Banskej Bystrici podľa Neradného dosiaľ nebol nedostatok produktov, ale ich nedostatočná prezentácia a propagácia, čo sa týka aj podujatí organizovaných mestom a mestskými organizáciami.

Podľa primátora Petra Gogolu vychádza rozhodnutie súčasného vedenia mesta budovať rozvoj Banskej Bystrice ako centra cestovného ruchu ešte z jeho predvolebných prieskumov, podľa ktorých si Banskobystričania želajú svoje mesto bezpečné, čisté, atraktívne a poskytujúce dostatok pracovných príležitostí. Cestovný ruch totiž napriek kríze rastie, kým priemysel stagnuje. „Rakúšania sa začiatkom 60. rokov minulého storočia rozhodli, že nechcú byť národom drevorubačov a pastierov a postavili rozvoj na cestovnom ruchu. My sme v podobnej situácii,“ dodal Gogola.

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  4. Zamestnanec chcel príspevok na stravu, no šéf mal iný názor.
  5. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  6. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  7. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  8. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  9. Zelená Bratislava
  10. Znečistenie riek už možno nebude možné zastaviť
  1. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  3. Prebudili ste sa už v sude, sene alebo teepee? Je to zážitok!
  4. Počas pandémie je dôležité aj správne kúrenie
  5. Bezbariérové vozidlo
  6. Na NFŠ môže byť rýchlo 72 špeciálnych lôžok pre COVID 19
  7. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  8. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  9. Zelená Bratislava
  10. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 29 085
  2. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 16 184
  3. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 15 066
  4. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 13 758
  5. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 12 690
  6. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 357
  7. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 395
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 9 245
  9. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 167
  10. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 8 923
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Banská Bystrica - aktuálne správy

Vrcholná bezohľadnosť: Kolesami zničili pasienky pre kone

Majitelia Pony farmy na Suchom vrchu podávajú trestné oznámenie.

Takto vyzerali pasienky po nájazde.
Marek Penksa dal vo vrcholovom futbale vyše 70 gólov. Nadviaže na neho syn Marco?

Pomník československým vojakom dokončili, slávnosť odsunula korona

Na zhotovení kópie pamätníka sa podieľala slovenská aj česká strana.

Rooseveltova nemocnica

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Koronavírus si vyžiadal prvú obeť z radov zdravotníkov

Obvodný lekár v Lokci podľahol ochoreniu COVID-19, mal len 48 rokov.

Vojaci kontrolujú miesta určené na testovanie Oravcov

Samosprávy musia do piatka rána pripraviť priestory, kde sa uskutočnia odbery. Oravcov budú testovať trikrát.

V nemocnici v Čadci zomrel pacient na COVID-19

Čadca je červeným okresom, Kysucké Nové Mesto ostáva oranžovým.

Už ste čítali?