BANSKÁ BYSTRICA. Titul Hotelier roka po troch rokoch opäť získala Iveta Chovanová, riaditeľka hotela Tri studničky**** v Demänovskej doline. Toto významné ocenenie, ktoré ako jediné na Slovensku zohľadňuje výkonnostné ukazovatele ubytovacích zariadení, prevzala z rúk prezidenta Zväzu hotelov a reštaurácií SR Patrika Bočkaya a štátneho tajomníka Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR Františka Palka.
„Príjemne ma to prekvapilo. Počítala som, že sa dostaneme medzi desiatku najlepších hotelov, ale víťazstvo som nečakala. Na Slovensku je totiž veľa úspešných hotelov, preto si ocenenie nesmierne cením. Nie je to však len moja zásluha, ale zásluha celého tímu, všetkých zamestnancov nášho hotela. Vďačím im za to, že sme opäť zvíťazili. Budeme sa aj naďalej snažiť zlepšovať naše služby v duchu najnovších trendov.
Neustále sa snažíme napredovať, odlišovať od iných hotelov, lebo vieme, akí sú hostia nároční. Niekedy je veľmi ťažké dať hosťovi to, čo požaduje. My im musíme doslova vidieť na očiach, čo chcú a vytvoriť pre nich adekvátny produkt. Aktuálne je to napríklad zen koncept hotela, v zen štýle funguje naše wellness, menu v reštaurácii, aplikovali sme rôzne prvky feng shui. Teraz napríklad pripravujeme novinku v podobe japonského čajového obradu, ktorý je v súlade s naším konceptom. Verím, že aj to nás posunie dopredu a budeme mať stále viac spokojných hostí,“ povedala po udelení ocenenia Hotelier roka Iveta Chovanová.
10 najlepších hotelierov
(pozn.: hotelieri sú zoradení v abecednom poradí, nie podľa počtu získaných bodov
Iveta Chovanová , hotel TRI STUDNIČKY****
Ján Kolkus, Wellnes hotel BYSTRÁ****
Daniela Kordová, WELLNESS HOTEL BOROVICA****
Tomáš Kubica, Wellness Hotel Chopok****
Katarína Malová, hotel KASKÁDY****
Marián Polák, hotel JÁNOŠÍK***
Daniela Reutterer, hotel NH GATE ONE****
Ján Svoboda, hotel Elizabeth****
Júlia Szaffková, Wellnes hotel KONTAKT
Peter Vicen, FIS Jasná****
„Súťaž Hotelier roka je dlhodobým projektom zväzu a jej vyhodnotenie je založené na objektívnych kritériách. Informácie, ktoré získavame zberom ekonomických údajov slúžia našim členom ako nástroj, ktorý im umožňuje porovnávať výkonnosť svojho hotela s ostatnými. Pomáha im to odkrývať rezervy a slúži aj ako motivačný faktor. Pre víťaza, ale aj ďalších v poradí, je to ohodnotenie ich náročnej a ťažkej práce. Toto ocenenie zároveň prináša hotelu mediálnu pozornosť a je výrazne pozitívnym signálom pri komunikácií hotela so zákazníkmi,“ vysvetľuje prezident ZHR SR Patrik Bočkay.
Ako súťaž funguje
Do súťaže o titul Hotelier roka je zapojený každý zástupca členského ubytovacieho zariadenia, ktorý sa zapojí do zberu ekonomických údajov za ním riadené zariadenie za bežný rok a ktoré korešpondujú so schválenými kritériami súťaže. Z predložených ekonomických údajov hodnotiaca komisia vyhodnotí stanovené kritériá pridelením bodov a zostaví rebríček úspešnosti súťažiacich. Účastníkovi súťaže, ktorý dosiahol najvyšší počet bodov, potom udelí prezident ZHR SR titul Hotelier roka.
Autor: TS