Okrem aplikácie City Monitor, ktorú v Brezne spustili začiatkom septembra, môžu obyvatelia mesta na nahlasovanie porúch využívať aj non-stop linku technických služieb.
BREZNO.
Podnet sa snažia vybaviť ihneď
Ako informoval riaditeľ Technických služieb Brezno Ján Lukáč, nonstop telefónna linka funguje od vzniku Technických služieb v Brezne a je k dispozícii 24 hodín denne. „Požiadavky alebo pripomienky občanov eviduje vrátnik a ráno odovzdá informácie zodpovednému zamestnancovi. Poruchu elektrického osvetlenia eviduje do knihy závad, kde si to každé ráno skontroluje elektrikár a poruchu zaradí do zoznamu opráv,“ vysvetľuje Lukáč. Ako ďalej pokračoval, ostatné podnety, ktoré občania nahlásia, sa snažia vybaviť podľa možností ihneď, pokiaľ sa však netýkajú ich kompetencií, informáciu posunú ďalej na príslušné miesto.
Podľa štatistík techničiarov obyvatelia Brezna najčastejšie oznamujú poruchy verejného osvetlenia, uhynuté zvieratá na ceste či zmiznuté poklopy zo šácht. „Takisto sú to neodpluhované cesty, o ktorých samozrejme vieme, chcú tiež vedieť informácie o hrobových miestach, kedy sa budú kosiť cintoríny, prípadne nahlasujú, že im niekto ukradol kvety z hrobov. Upozorňujú aj na výtlky na cestách a dosť často volajú pre to, že sa im spoluobčania prehrabávajú v smetných košoch, ale toto musia smerovať na mestskú políciu, nie na technické služby,“ odporúča Ján Lukáč.
Telefónne číslo na 24-hodinovú službu je 048/6114040 a je vhodné ho využívať po pracovnej dobe. V opačnom prípade sa treba obrátiť na vedúceho konkrétneho strediska, pričom kontakty sú zverejnené na webovej stránke mesta www.brezno.sk v sekcii Samospráva – Mestské organizácie.