BRATISLAVA. Pripomeňte si chute obľúbených výrobkov z minulosti, v pondelok 19. októbra sa v Lidli začína Retro týždeň.
V regáloch nájdete takmer šesťdesiat retro výrobkov v autentických baleniach. Polotučné mlieko v sáčku, žuvačky Pedro, ryžové Arizonky, Melta či Holandské kakao. To je len niekoľko produktov, ktoré Lidl ponúkne ako spomienku na obdobie dávno minulé.
V rámci tohto tematického týždňa si budete môcť kúpiť aj nepotravinové klasiky ako napríklad mydlo na holenie Barbus Classic, voda po holení Pitralon, toaletné mydlo Šeřík, univerzálny čistiaci prášok AVA alebo namáčací prostriedok Namo.
Retro týždeň spoločnosť pripravovalia v úzkej spolupráci s dodávateľmi. Okrem originálneho obalu totiž tam, kde to bolo možné, chceli zachovať aj pôvodne zloženie a chuť. Viacero výrobkov bolo pre túto tematickú ponuku vyrobených podľa tradičnej receptúry, napr. Vysočina 1967 alebo Šunková údená saláma 1977, povedal Tomáš Bezák, PR manažér spoločnosti Lidl. Retro týždeň v Lidli nadväzuje na úspešné týždňové tematické ponuky. Akcia bude prebiehať vo všetkých 123 predajniach tohto obchodného reťazca na Slovensku.
FOTO: ARCHÍV SPOLOČNOSTI
Autor: TASR - OTS